Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, December 23, 2010

Selesai 1 event~

Assalamualaikum semua~

sorry ye sebab tak update apa2 dari merasmikan blog hari tue~ :) sebenarnya bz sgt, macam2 nk kena buat untuk majlis perkahwinan kakak saya~ mula2 yang bertunangnya saya.. tapi kakak pulak potong line~ hahahahha :P (tak pyh langkah bendul :P ). Macam mana leh terbuat majlis kakak dulu, ceritanya begini, lepas saya tunang, pihak keluarga Encik T dah tetapkan tarikh, lepas tue tarikh yg di tetapkan kena tukar pula sebab ada majlis perkahwinan sedara. heheheh! lepas itu kakak pula yg bertunang, dan family tunangnya(dah jadi laki dah! hehe!) tetapkan tarikh 18&19 Disember 2010 untuk majlis mereka.. So terjadi la event tersebut yg bertempat di Menara PKNS Petaling Jaya~ :D hehehe! So tanpa membuang masa lagi, biar la gambar yg bercerita yer! tak nak membebel dah :P


Layan~

saat mendebarkan :P

alhamdullilah dgn sekali lafaz :) ~
upacara batal air sembahyang.

hantaran dari isteri kepada s
uami~
dari air tangan isteri dan ibu tersayang :P


Dan di bawah ni pula, adalah gambar majlis bersanding..Oh ya, majlis di lakukan serentak... belah perempuan dan lelaki~ :)


ibu yg sangt bz~ oh sila perhatikan Bunga Pahar tu yer :)
(hasil tangan ibu dan saya :) )

Time perarakan pengantin~oh ini adalah idea saya~ :D
disebabkan buat 1 majlis sahaja, so pihak keluarga tak ada yang mengiringi pengantin..
jadi saya gunakan pengalaman yg ada sebelum ni untuk hasilkan sesuatu :)


nie la pengantin nye~ yuhuuuu :P

ini sebahagian dari keluarga & sedara mara saya~ :D

dan ini adalah sebahagian dr keluarga pengantin lelaki :)


ok sampai di sini sahaja cerita kita yer~ :) nanti kita story-mory lagi tau.. hehehe!




Wassalam~ Peace!

No comments: